Autor: Jolana Holáňová
Podnikáte ve službách nebo prodáváte produkt, který je na trhu málo dostupný? V tom případě je psaní vlastního blogu skvělým způsobem, jak své podnikání představit a přiblížit široké veřejnosti. Na základě pravidelných textů získáte další klienty a spokojené zákazníky. Podívejte se na další důvody, proč stojí za to mít svůj vlastní blog.
Prostor pro podrobnější informace
U produktů často nenapíšete veškeré jejich výhody, případně jejich použití. Blog vám poskytne prostor, abyste se danému tématu mohli věnovat víc a podrobněji. To stejné platí i u služeb. Do blogu můžete popsat každou jednotlivou službu, zmínit její výhody a přidat i osobní referenci nebo zkušenost spokojených klientů. Pokud máte již tvorbu webové stránky za sebou, rozhodně si ještě nechte přidat i záložku s blogem a sdílejte důležité myšlenky.
Lidé nečtou návody
Jen málokdo z nás čte návody k použití. Většina z nás výsledný produkt zkouší, zmáčkne pár tlačítek a přijde na veškeré funkce metodou pokus a omyl. V některých případech to však může být nebezpečné a neefektivní. I návody jdou totiž zpracovat uvolněnou formou a klidně i s vtipem. A kam jinam takový návod umístit, než na vlastní blog.
Informace zábavnou formou
Chcete ostatním sdělit, že nabízíte dárkové poukazy anebo jste spustili na svém webu soutěž? Tuto informaci vám poradí každá dobrá marketingová agentura zmínit na úvodní stránce, nebo vytvořit zvlášť podstránku. Kromě toho však můžete tyto informace umístit i na blog, kde budou dohledatelné i po skončení soutěže.
Klíčová slova a odkazy
Velkou výhodou blogu jsou také SEO texty, které mají za úkol, pomocí klíčových slov, ulehčit vyhledávačům jejich hledání. Ve výsledku to pak zjednodušeně vypadá tak, že si uživatel zadá potřebnou informaci do vyhledávače a vyskočí mu vaše stránka s produkty nebo službami, protože v textech na blogu zmiňujete potřebná klíčová slova.
Další způsob reklamy
Blog je skvělým místem, které slouží k efektivní reklamě. Nejenže zde popíšete své produkty a služby, ale můžete sdílet i osobní zkušenost s vašimi produkty. Navíc se můžete domluvit na spolupráci s jinou firmou nebo novým dodavatelem a na blogu zmínit veškeré novinky a zajímavosti, které jsou aktuální.
Zdroj foto: Hipromotion.cz, Pixabay.com
[ registrace ]
4489 modelek a 1145 modelů, 2013 fotografů, 68 kadeřníků, 302 vizážistů, 110 návrhářů, 436 agentur, 223 fotoreportů, 62207 fotografií v 11121 galeriích