Dne 11. června 2008 se na zámku Troja v Praze 7 uskutečnil již 6. ročník odpoledního setkání s trendy módy v automobilovém a módním světě s názvem „Dámské odpoledne s…“. Tato akce byla určena ženám, které přijaly pozvání generálního ředitele společnosti Renault ČR, a.s. a módní návrhářky Taťány Kováříkové.
Letošní 6. ročník Dámského odpoledne s… se uskutečnil ve znamení rekordního počtu účastnic, nové barevné kolekce návrhářky Taťány Kováříkové a nového modelu Renault Koleos 4x4, který značka představila v předpremiéře.
�
Renault byl opět iniciátorem pohodového, soutěživého, ale i společensko-dámského odpoledne, během nějž měly účastnice akce možnost zhlédnout novou kolekci módní návrhářky Taťány Kováříkové Jaro/Léto 2008, otestovat více jak 50 vozů značky Renault, zúčastnit se bohatého doprovodného programu a v neposlední řadě vyhrát hlavní výhru dne, Renault Twingo, kterým automobilka okořenila tombolu. Průvodcem celého odpoledne byla na rozdíl od minulých let výjimečně také žena, herečka Mahulena Bočanová.
Letošního již 6. ročníku se zúčastnilo rekordních 1 320 žen manažerek, novinářek, podnikatelek, žen z oblasti kultury, designu i architektury, na které čekala celá řada soutěží a hodnotných výher.
V rámci odpoledne se představili i prestižní profesní partneři akce. Součástí doprovodného programu bylo líčení značky Bourjois, vlasové poradenství Libora Šuly, thajské masáže Sabai, luxusní kabelky a doplňky značky Furla, dynamický stánek Adidas s Davidem Hufou, poradenství známého očního lékaře Imrana Zangiho, služby v oblasti numerologie a grafologie, tetování henou, karikaturisté a mnoho dalších aktivit.
Jeden z největších ohlasů měla ve večerních hodinách po módní přehlídce předpremiérová prezentace nového crossoveru 4x4 Renault Twingo, které bude představeno českým zákazníkům až na podzim tohoto roku.
Hlavní cenu večera si dovezla jedna z přítomných dam, paní Marcela Jonášová z Jihlavy, která vymění svůj starý vůz za nové Twingo, které si nechává polepit strippingem s kytkami v rámci doplňkové výbavy na přání.
Motivace ze strany společnosti Renault, která vedla k vytvoření jakéhosi neformálního společenství dam, které zajímají stejné věci, vznikla již před pěti lety, kdy automobilka pořádala na Trojském zámku první akci pro ženy na téma Ženy-Automobil-Móda. Tato akce měla tak velký ohlas, že se každým rokem opakuje.
[ registrace ]
4489 modelek a 1145 modelů, 2013 fotografů, 68 kadeřníků, 302 vizážistů, 110 návrhářů, 436 agentur, 223 fotoreportů, 62207 fotografií v 11121 galeriích