Autor: Ivo Mikolášek (MENHOUSE.cz)
Uplyne jen pár měsíců a areál brněnského Výstaviště opět ožije prezentacemi firem zabývajících se oděvní, textilní a kožedělnou výrobou. Tuzemští a zahraniční výrobci, importéři, designéři, svazy, asociace, odborný tisk a zahraniční obchodní komory budou představovat to nejnovější a nejzajímavější ze své branže. 27. ročník Mezinárodních veletrhů módy a textilií, obuvi a koženého zboží STYL a KABO, přinese představení sezóny podzim/zima 2007
Největší veletrhy módy v České republice i střední a východní Evropě, STYL a KABO se jako významné místo prezentace a obchodu firem z textilního, oděvního a kožedělného průmyslu rozhodly napomoci textilnímu průmyslu České republiky a začlenily do stávající nomenklatury veletrhů nové obory:
- bytový textil (HOME TEXTILE)
- technické textilie (TEXPO)
Toto rozšíření vyplynulo z jednání s vystavujícími firmami a úzké spolupráce organizátorů veletrhů s
odborným garantem veletrhu STYL – asociací ATOK. Veletrhy Brno, a.s. se intenzivně zajímají o oborovou situaci a přání svých klientů. Jejich cílem je zajistit co nejkvalitnější
prezentaci všem branžím textilního, oděvního a kožedělného průmyslu každého ročníku STYLu a KABO.
Dá
se pozitivně předpokládat, že novinka v rozšíření branží přivede další, nové odborné návštěvníky a rozšíří tak potenciál úspěšných kontraktů na veletrzích. Jednou
ročně v únoru tak v Brně vznikne kompletní přehlídka textilního, oděvního a kožedělného průmyslu – jediná v ČR a jedinečná ve střední Evropě.
Vzhledem k rozšíření zejména branže „textilie“ dochází ke změně podtitulu veletrhu STYL – Mezinárodní veletrh módy a textilií. Každý ví, jak je pro dokonalý look nezbytná kombinace kvalitního oděvu, obuvi a dokonalého nalíčení včetně účesu. Toto propojení proto musí reflektovat i organizátoři veletrhů módy. Proto přicházejí únorové STYL a KABO s další novinkou. Jedná se o rozšíření prezentace módy a textilií, obuvi a koženého zboží o obor kosmetika. Podle posledních světových trendů je kosmetický průmysl zařazován k veletrhům módy a je tedy nevyhnutelné držet s tímto standardem krok a připojit ke STYLu a KABO nomenklaturu: - kosmetika (COSMETICS) Na základě osobních jednání s vystavovateli a začlenění nových oborů do nomenklatury veletrhu STYL dojde v roce 2006 také ke změně rozmístění jednotlivých branží v rámci areálu BVV a to takto: Pavilon A DESSOUS, přehlídkové molo Pavilon B SPORT, YOUNG, JEANS, BABY Pavilon C doplňky, bižuterie, kosmetika Pavilon D FABRICS, HOME TEXTILE, TEXPO, EQUIPMENT, text. galanterie Pavilon G2 hlavní přehlídkové centrum pavilon V CLASSIC, doplňky Změnou dislokace sledují organizátoři zejména kompaktnější uspořádání jednotlivých branží a zvýšení spokojenosti vystavovatelů. Všechny novinky jsou průlomové a jistě napomohou úspěšným obchodním setkáním stávajících i nově příchozích vystavovatelů. |
[ registrace ]
4485 modelek a 1147 modelů, 2013 fotografů, 68 kadeřníků, 301 vizážistů, 110 návrhářů, 436 agentur, 223 fotoreportů, 62127 fotografií v 11108 galeriích