Nejnovější


Nejlépe hodnocená

Relax na gauči..

autor: jordana

hodnocení: 1,0 / 1x


Kalendář akcí

[ všechny akce šipka ]

14.02.2008

Montblanc s rozšířeným sortimentem se v březnu stěhuje do Pařížské ulice

Autor: Ivo Mikolášek (MENHOUSE.cz)

Montblanc s rozšířeným sortimentem se v březnu stěhuje do Pařížské ulice

Díky klenotnictví a hodinářství Carollinum se už několik let můžeme těšit z přítomnosti společnosti Montblanc na českém trhu luxusních doplňků. Právě teď přichází chvíle, kdy se nabídka zboží rozšiřuje. Boutique Montblanc byl otevřen v květnu roku 1997 v pražském Obecním domě u Prašné brány. V té době to byl 47. obchod, dnes již existuje přes 300 obchodů. V nabízeném sortimentu byly psací pera, hodinky, kožené zboží, brýle a další doplňky. Součástí prodejny byla i servisní dílna, která prováděla opravy a úpravy zakoupených výrobků.


Brzy ale celý boutique čeká stěhování do Pařížské ulice, která patří k nejlepším pražským adresám a znamená další rozvoj prodeje a zaměření na vyšší segment trhu. V prodejně, která se otevře v březnu, se objeví více zboží zaměřeného na ženy: diamantové a zlaté šperky z kolekcí, které Montblanc začal vyrábět při příležitosti předloňského stého výročí vzniku. Společnost se v posledních letech orientuje na ženy daleko více než kdy dříve. Sortiment, který byl původně zaměřen téměř výhradně na mužskou část populace, se rozšiřuje, obohacuje a ukazuje, že výrobky s bílou hvězdičkou jsou atraktivní i pro něžnější část světa.

V novém butiku Montblanc v Pařížské ulici budou v prodeji šperky z řady diamantových šperků La Dame Blanche, Montblanc 4810 a Magie en Blanc et Noir. Jak napovídá název, první kolekce se nese ve znamení bílé. Náhrdelníky, prsteny a náušnice z této jedinečné luxusní řady kombinující bílé diamanty, černý nefrit a 18karátové bílé zlatozazáří na každé ženě. Kolekce Montblanc 4810 je stejně čistá jako zasněžený vrcholek nejvyšší hory Evropy a klade stejně vysoké požadavky na kvalitu. Bílé a žluté zlato s diamantovými prvkyzdobí puristické linie kolekce prstenů, náramků, náušnic, ale i náhrdelníků a přívěsků. Okouzlující kombinace sladkovodních bílých perel, tahitských černých perel a bílého zlata je zase hlavním znakem třetí řady.

Diamantová kolekce šperků je v prodeji pouze ve vybraných buticích Montblanc a ten pražský v Pařížské ulici je jedním z nich.


Diamant jako dárek k narozeninám

Společnost Montblanc oslavila své sté narozeniny tím, že svůj symbol – hvězdičku, nechala zvěčnit v diamantu Montblanc. Po dlouhých osmi letech vývoje byl představen složitý patentovaný diamantový výbrus, který zachycuje proslulé logo značky ve třiačtyřiceti fasetách diamantu Montblanc. Stálo mnoho úsilí a pečlivého plánování, než byly optimalizovány jednotlivé plošky diamantu a dosaženo maximálního lesku a lomu světla.Výjimečnost diamantu vychází ze čtyř kritérií známých jako 4 C: carat, clarity, colour, cut, tedy váha, čistota, barva a brus. Zatímco první tři kritéria určuje sama příroda, poslední, brus, závisí na dovednosti brusiče diamantů. Pouze když jsou fasety a jejich vzájemné úhly v dokonalém souladu, odráží kámen maximum dopadajícího světla.

Vývoj mimořádně komplikovaného výbrusu Montblanc, který si firma nechala patentovat, je světovým unikátem svého druhu. Montblanc je první značka na světě, která vlastní diamantový výbrus odvozený od svého loga. Ke stému výročí založení tak Montblanc přinesl zářivou světovou novinku.


O firmě Montblanc

Společnost Montblanc vznikla v roce 1906, kdy se obchodník s psacími potřebami Claus-Johannes Voss, bankéř Alfred Nehemias a inženýr August Eberstein v hamburské dílně rozhodli vyrábět nejnovější výkřik techniky – plnicí pera. Tehdy ještě nikdo nemohl tušit, že o sto let později bude tato značka ojedinělý fenomén ve světě psacích potřeb a že se stane ztělesněním kvality, stylu a prestiže.

Zakladatelé svou firmu nepojmenovali Montblancnáhodou – jméno nejvyšší evropské hory mělo už od počátku symbolizovat nejvyšší kvalitu a řemeslné zpracování výrobků. Identifikace s alpským velikánem byla podtržena umístěním bílé hvězdičky, symbolizující zasněžený vrcholek hory, do znaku společnosti.

V roce 1924přichází další milník – právě tehdy byla zavedena do výroby legendární řada plnicích per nazvaná příznačně „Mistrovský kus“ – Meisterstück. Před nedávnem k ní přibyla nová kolekce nazvaná Bohéme, orientovaná více na dámskou klientelu a méně konzervativní uživatele. Dnes produkce firmy obsahuje nejen kvalitní psací potřeby, ale také výrobky z kůže, od roku 1997 vlastní kolekci hodinek, pánské a dámské šperky, parfémy i sluneční brýle.

Co můžete od výrobku se značkou Montblanc očekávat? V první řadě kvalitní materiály, pečlivé zpracovánía také možnost se v dnešní rušné době zastavit a uvědomit si, že dobrých a kvalitních věcí v životě je třeba si vážit a patřičně je vychutnávat. Taková je filozofie výrobků, označených číslovkou 4810 – výškou nejvyšší evropské hory. Mezi spokojené zákazníky patřili například papež Jan Pavel II., britská královna Alžběta II., německý kancléř Helmut Kohl, španělský král Juan Carlos a dalších pět milionů zákazníků.

Dalším charakteristickým prvkem firmy je i její společenská angažovanost. Už od osmdesátých let dvacátého století se společnost Montblanc pravidelně zapojuje do sponzoringu a podporuje moderní umění, hudbu, literaturu a divadlo. Kdo jiný než společnost vyrábějící psací potřeby by se mohl postavit do čela projektu „Sign Up for the Right to Write“, který je ve spolupráci s UNICEF namířen proti negramotnosti?


Kontakt:


Oficiální stránka společnosti Carollinum s.r.o.: www.carollinum.cz

Adresa kanceláří:
Pařížská 11
110 00 Praha 1
Tel: 224 812 125
Fax: 224 815 785
E-mail:
carollinum@carollinum.cz

« Zpět

reklama
reklama
Medical Esthet & Spa
reklama
NICE MAGAZINE
PražskéPříkopy.cz