Nejnovější

Honza 3

autor: mikysuto


Nejlépe hodnocená

Kráska

autor: naia

hodnocení: 1,9 / 16x


Kalendář akcí

[ všechny akce šipka ]

26.03.2013

Ženy už se nebojí nákupu auta, ukázal průzkum

Autor: redakce Nicemagazine.cz

Ženy už se nebojí nákupu auta, ukázal průzkum

Koupě automobilu se pomalu stává dominantou žen. V jejich hledáčku je praktičnost a bezpečnost vozu.


Koupě automobilu se pomalu stává dominantou žen.
V jejich hledáčku je praktičnost a bezpečnost vozu.

Nákup automobilu překvapivě ovlivňuje z větší části žena. U vlastností vozu pak třetina žen upřednostňuje praktičnost vozu před komfortem a až třetí bezpečností. Naopak u dostupné výbavy automobilu považuje něžné pohlaví bezpečnost za nejdůležitější. Tři ze čtyř žen v případě defektu pneumatiky zavolají asistenční službu či vyčkají na pomoc kolemjedoucích řidičů a pouze 5% je schopných si kolo opravit svépomocí. Vyplynulo to z bleskové ankety autobazaru AAA AUTO.

V případě nákupu automobilu manželských či partnerských dvojic má na výsledek větší vliv žena. „Poměr žen, které si kupují vlastní vůz anebo se do výběru automobilu pro rodinu zapojují, se v posledních několika letech výrazně zvýšil. U koupi vlastního automobilu je to již více než čtvrtina, zatímco u společného užívání auta se jedná dokonce o 62%. Ženy si v současnosti nekupují pouze druhý vůz do rodiny, ale pořizují si také například manažerské automobily šité na míru pro podnikání,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.
 
Zatím, co pro muže představuje automobil spíše srdcovou záležitost, ženy v něm vidí praktického pomocníka pro všední den. Rozhodnutí o koupi nového nebo ojetého vozu souvisí s finanční částkou a preferovanou třídou pořizovaného vozu. Mimo to však mají ženy a muži na automobil zcela jiný pohled. Při nákupu vozu dávají ženy přednost zejména jeho praktické stránce a preferují menší kompaktní vozy s ladným a moderním vzhledem. Zajímají se o průměrnou spotřebu, velikost kufru a užitečné funkce. Z dalších vlastností, na které ženy při volbě auta hledí, předstihly těsně komfort a bezpečnostní opatření vozu dlouhodobě vedoucí vzhled a značku, které se shodně umístily až na čtvrtém, respektive pátém místě s 15%. Klišé o tom, že ženy na autech zajímá jen barva a design, už prostě neplatí.

« Zpět

reklama
reklama
Kadeřník KOMOhair 3
reklama
NICE MAGAZINE
Kadeřník KOMOhair