Nejnovější

já

autor: 98teuna


Nejlépe hodnocená

Kráska

autor: naia

hodnocení: 1,8 / 18x


Kalendář akcí

[ všechny akce šipka ]

20.11.2020

Podpořte své zdraví a imunitu cvičením

Autor: Jolana Holáňová

Podpořte své zdraví a imunitu cvičením

Posilovat imunitu byste měli průběžně celý rok. Posílíte ji pravidelným cvičením, zdravou stravou, ale také zaslouženým odpočinkem a relaxací. Následně se vám vyhne většina onemocnění, a to i v zimě, kdy je tělo nejvíc oslabené. Víte, jaké jsou konkrétní způsoby posílení imunity a odolnosti našeho těla?



Pravidelné cvičení


Cvičení má pozitivní vliv na fungování lidského těla. Pravidelným sportem posílíte imunitu a vybudujete si odolnost proti nemocem. Snažte se začít se cvičením pozvolna a nepřetěžujte se hned na startu. Naplánujte si pravidelnost, ať už se jedná o cvičení každý den, ob den nebo třeba třikrát do týdne. Zkuste dodržovat i cvičení ve stejnou hodinu, případně vždy ráno, dopoledne nebo navečer.


Motivace a pevná vůle


Pokud hledáte motivaci, proč vůbec začít cvičit, zkuste si vzít papír a tužku a napište si alespoň pět důvodů, proč byste chtěli cvičit. Může se tam objevit snížení váhy, získání vysněné postavy, účast na běžeckých nebo jiných závodech, případně vyřešení zdravotního problému. Vždy, když budete chtít přestat, se podívejte na tento seznam a možná vám pomůže udržet pevnou vůli.




Zdraví na prvním místě


Ať už si vyberete oblíbené sálové lekce nebo cvičení ve fitness klubu, v každém případě se zajímejte o své zdraví. Měli byste vědět, jaké cvičení je pro vás vhodné, jaké by vám naopak, například po úraze, mohlo ublížit. Nechte si poradit od profesionálního trenéra a vyberte si cvičení, které vám padne na míru.




Zasloužené wellness


Pro posílení imunity a podporu zdraví skvěle funguje i odpočinek a relaxace. Členstvím ve fitness klubu získáte i přístup do wellness zóny, kde si dopřejete saunu, vířivku nebo relaxační bazén. Wellness procedury si dopřejte minimálně jednou týdně a budete se cítit znovuzrozeně.


Zdravý jídelníček


Znásobte své snažení o štíhlou postavu i posílení zdraví a imunity, pestrým a vyváženým jídelníčkem. Doplňte potřebné vitamíny, například vitamín C, skupinu vitamínů B a také vitamín D, který nám v zimě často chybí. Zařaďte do jídelníčku i čerstvou zeleninu, ovoce, bylinky, ryby, semínka a ořechy.



Zdroj foto: Zone4you.cz, Pixabay.com


« Zpět

reklama
reklama
Medical Esthet & Spa
reklama
NICE MAGAZINE
Jazyková škola LITE