Nejnovější

2017

autor: bucinka


Nejlépe hodnocená

Kráska

autor: naia

hodnocení: 1,9 / 16x


Kalendář akcí

[ všechny akce šipka ]

25.06.2013

Jak zhubnout do plavek s pomocí Power Plate

Autor: redakce Nicemagazine.cz

Jak zhubnout do plavek s pomocí Power Plate

Jestli si pořád lámete hlavu s tím, jak shodit pár přebytečných kil nebo si jen chcete zpevnit postavu do plavek, tak pro Vás máme par rad a cviků od trenéra Víta Živného,


Jestli si pořád lámete hlavu s tím, jak shodit pár přebytečných kil nebo si jen chcete zpevnit postavu do plavek, tak pro Vás máme par rad a cviků od trenéra Víta Živného, kterého můžete potkat v Karlínském Holmes Place Premium studiu.

Do Plavek na Power Plate
Mezi nejúčinnější nástroje, které vás dokáží dostat do formy na léto, patří bezesporu vibrační plošina Power Plate. K pravidelnému tréninku ji používají hvězdy sportovního i kulturního nebe jak u nás, tak v zahraničí. Následující text vám poskytne podrobný návod, s jehož pomocí vás příprava na plavky nebude stát nadměrné množství času ani úsilí. Podle Víta Živného stačí, když budete na Power Plate cvičit 3 x týdně po dobu 20 až 30 minut a první výsledky uvidíte již po 4 týdnech.
 5 stavebních kamenů
Trénink je tvořen pěti prvky, které se vzájemně prolínají a kombinují. Vše se odvíjí od toho, co tělo vyžaduje. Těmito prvky jsou: STREČINK (zlepšení flexibility), BALANC (rozvoj koordinace a stability), CORE (zpevnění středu těla), SÍLA (tedy její rozvoj), MASÁŽE (a regenerace či anticelulitidní účinky vibrací). Programy Power Plate jsou navrženy tak, aby bylo v tréninku vždy obsaženo všech pět prvků a tím docházelo k harmonickému rozvoji celého těla.

Trénink na problémové partie s Power Plate
Trénink na problémové partie je charakteristický posilovacím cvičením střední intenzity, vedoucím ke zlepšení svalového tonu a síly. Půlhodinovým tréninkem zpevníte a vytvaruje svalstvo dolních končetin, hýždí, břišní svaly a paže. Trénink je složen z dvou až čtyř cviků na procvičení každé problematické svalové partie. Nezbytnou součástí tohoto tréninku jsou masáže, které jsou do třicetiminutového programu začleněny zcela na závěr. Několikanásobně zvyšují cirkulaci krve v podkoží, což má podstatný vliv na redukci celulitidy a odplavení únavy po cvičení.

Vliv vibrací na boj s celulitidou
Pro aktivaci lymfatického systému musí být svaly v uvolněné pozici. Lymfatický systém nelze
s napjatými svaly aktivovat, lymfatické cesty jsou v takovém případě neprůchodné. Pokud tedy chceme redukovat celulitidu, je nezbytné, aby se patřičná část  tréninkové lekce věnovala masážím, kdy sval není zatížený a vibrace tak nezpůsobuje aktivaci svalových vláken, ale dochází naopak k uvolnění a hlavně mechanickému dráždění vazivových struktur v podkoží. Na základě toho dochází ke zvýšení krevního toku podkoží, odplavování toxinů a aktivaci lymfatických uzlin. To vše přináší požadovaný výsledek: redukci celulitidy, dodává Živný.


« Zpět

reklama
reklama
Chutnadieta.cz
reklama
NICE MAGAZINE
Plavby VEGA TOUR